„Gry wideo – jak animować czytelnictwo wśród gamerów” – temat ten poruszyliśmy na ostatnim już szkoleniu w ramach programu BLISKO. Coraz więcej popularnych gier opartych jest na największych hitach książkowych – Wiedźmin, Diuna, Władca Pierścieni, Gra o tron. Jak widać gry i książki mają dużo wspólnego, a jak przyciągnąć graczy do biblioteki? Tego powoli uczymy się w praktyce razem z „Dragon” Horyniecki Klub Gier Planszowych 

W szkoleniu brały udział również nasze koleżanki z Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie, , Biblioteka Basznia Dolna, Powiatowa Biblioteka Publiczna w Lubaczowie, Mbp Biblioteka Cieszanów
Szkolenie „Gry wideo – jak animować czytelnictwo wśród gamerów” przeprowadzone zostało w ramach zadania „Aktywna Przestrzeń Biblioteki” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego | Narodowe Centrum Kultury z programu B.L.I.S.K.O w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.